Anmeld din skade
Du kan anmelde de fleste skader online via Min side. Undtaget er skade i forbindelse med en leasingaftale og skade på din rejseforsikring. Se mere i guideline herunder.
Anmeld din skade online eller ring til os på tlf. 98 98 98 98.
Du kan anmelde de fleste skader online via Min side. Undtaget er skade i forbindelse med en leasingaftale og skade på din rejseforsikring. Se mere i guideline herunder.
Har du brug for akut hjælp eller spørgsmål?
Hvad sker der, når du anmelder en skade hos os?
Anmeld skade
Du anmelder din skade via Min side. Her kan du vedhæfte relevante dokumenter såsom billeder og kvitteringer.
Behandling af din skade
Vi starter behandlingen af din skade – ofte inden for 24 timer. Følg din skade på Min side under “Skader”.
Afslutning af skadesforløb
Når skadebehandlingen er afsluttet, modtager du svar fra os, samt information om hvordan evt. skadeerstatning bliver udbetalt.
Når du anmelder din skade, er det en god idé at have følgende klar:
Ja, på Min side under “Skader” kan du vedhæfte billeder, kvitteringer, fakturaer og andre dokumenter til din sag, som er under behandling.
Ja, hvis skaden har medført skade på dig, dine ting eller dit køretøj, som en anden er skyld i, skal du anmelde skaden hos dit forsikringsselskab.
Hvis du har oplysninger om personen, der har lavet skaden, så husk at oplyse om det i din skadesanmeldelse. Personen, som er skyld i skaden, skal også anmelde det til sit forsikringsselskab.
Vores behandlingstid varierer efter, hvilken skade du har haft. F.eks. kan vi behandle de fleste anmeldelser på bilskader og tingskader inden for 24 timer, mens der må forventes en længere behandlingstid på personskader.
Langt de fleste som oplever vores skadebehandling, giver os en høj score på Trustpilot bagefter, og det er noget, vi er stolte af.
Du kan læse mere om, hvordan vi udbetaler erstatning i forbindelse med en skade på køretøj, hus, sommerhus m.m. eller i forbindelse med løsøreskade her.
På Min side under “Forsikringer” kan du finde din selvrisiko. Selvrisikoen er det beløb, som du skal betale, når du har en skade. Selvrisikoen trækkes automatisk fra din erstatning.
Du betaler altid kun én selvrisiko, også hvis skaden omfatter flere forsikringer.
Hvis du får brug for akut hjælp i forbindelse med en skade, kan du altid kontakte os på tlf. 98 98 98 98. Hvis du ringer uden for vores åbningstid, stilles du automatisk om til vores alarmcentral.
Hvis du får brug for akut hjælp i udlandet, skal du kontakte SOS International på tlf.+45 38 48 92 92. De er klar til at hjælpe dig døgnet rundt.
Når skaden er sket, er der 4 råd, som er vigtige at følge:
Har du brug for hurtig hjælp i forbindelse med en akut skade, kan du kontakte vores alarmcentral døgnet rundt på tlf. 98 98 98 98.
Vi har samlet en række gode råd, så du forebygge skader og ulykker fremover.
Når du selv forebygger, kan du få rabat på udvalgte områder – f.eks.:
På almindelige hverdage er ventetiden altid max. 30 sek.
Ved en pludselig opstået skade, som kræver øjeblikkelig handling, kan du ringe døgnet rundt.
Åbningstid:
Mandag – torsdag: 9.00 – 16.00
Fredag: 9.00 – 14.00
Tidsrum
Hverdage
Kl. 9-10
Kl. 10-11
Kl. 11-12
Kl. 12-13
Kl. 13-14
Kl. 14-15
Kl. 15-16
Når uheldet sker, så skal det være trygt og nemt for dig at anmelde skaden. Vi arbejder hver dag for, at du skal have en god oplevelse hele vejen rundt, også når du skal have en afklaring på et skadesforløb. For uanset hvad der er sket, så skal du hjælpes godt videre.
Vi sidder altid klar ved telefonen til at vejlede dig.