Anmeld skade på indbo
Alle skader på dit indbo, cykel m.m. skal anmeldes på Min side.
Anmeld din skade online eller ring til os på tlf. 98 98 98 98.
Alle skader på dit indbo, cykel m.m. skal anmeldes på Min side.
Har du brug for akut hjælp eller spørgsmål?
Hvis du har haft indbrud, fået stjålet værdigenstande eller ødelagt ting som følge af hærværk, brand- eller elskade, skal du anmelde skaden på Min side.
Husk også at anmelde skaden til politiet.
Få hjælp døgnet rundt, hvis du har mistanke om, at du er blevet udsat for identitetstyveri eller digital krænkelse.
Hvis du har fået en skade på din mobiltelefon, computer eller tablet, skal du anmelde skaden på Min side.
Hvis du har behov for retshjælp i forbindelse med en privat tvist, kan du altid ringe til os.
Er din cykel (almindelig eller el-cykel) blevet stjålet, skal du anmelde det til politiet før du anmelder det til os.
Når du anmelden skaden på Min side, skal du angive cyklens stelnummer og uploade kvittering.
Med i din indboforsikring har du gratis adgang til psykologisk krisehjælp, som følge af et uheld eller skade. Du kan f.eks. have behov for hjælp efter en traumatisk hændelse som f.eks. indbrud, overfald, trafikuheld, dødsfald mv.
Du anmelder en skade på tlf. 98 98 98 98 – så sørger vi for, at du får den rigtige rådgivning.
Hvis du, en i din husstand eller dit kæledyr har ødelagt andres ting, skal skaden anmeldes på Min side. Det kan f.eks. være elektronik eller noget du har lånt/lejet.
Når skaden er sket, er der 4 råd, som er vigtige at følge:
Har du brug for hurtig hjælp i forbindelse med en akut skade, kan du kontakte vores alarmcentral døgnet rundt på tlf. 98 98 98 98.
Når du anmelder din skade, er det en god idé at have følgende klar:
Ja, på Min side under “Skader” kan du vedhæfte billeder, kvitteringer, fakturaer og andre dokumenter til din sag, som er under behandling.
Med Cybersikring er du og familien godt dækket og kan føle jer trygge til at forebygge online kriminalitet. I kan bl.a. få hjælp til at fjernet uønsket digitalt indhold, eller få hjælp hvis din identitet er blevet misbrugt. Læs mere.
Vores behandlingstid varierer efter, hvilken skade du har haft. F.eks. kan vi behandle de fleste anmeldelser på tingskader inden for 24 timer.
Langt de fleste som oplever vores skadebehandling, giver os en høj score på Trustpilot bagefter, og det er noget, vi er stolte af.
Når skadebehandlingen er færdig og din erstatning er opgjort, kan du få pengene udbetalt via onlineshoppen Scalepoint. Her kan du genanskaffe de ting, som skal erstattes.
Hvis du vælger at få erstatningen udbetalt via Scalepoint, får du pr. mail tilsendt et link til Scalepoint webshoppen, og på din mobiltelefon får du tilsendt din personlige kode hertil. Så kan du gå i gang med at shoppe.
Du kan også vælge at få din erstatning udbetalt til din NemKonto. Læs mere omkring din skadesudbetaling her.
Support og kundeservice
Hvis du har brug for hjælp eller er i tvivl om noget, så kan vores samarbejdspartner Scalepoint kontakte på tlf. 70 33 28 28.
Vi sidder altid klar ved telefonen til at vejlede dig.