Hvad kan vi hjælpe dig med?

Find svar på ofte stillede spørgsmål – find hjælp til gør-det-selv – eller bestil et uforpligtende forsikringstjek.
Få hjælp af en af vores kunderådgivere. De sidder klar til at hjælpe dig, hvis du har spørgsmål til dine forsikringer.
Telefonerne er åbne på hverdage: Mandag – torsdag kl. 9.00 – 16.00 og fredag kl. 9.00 – 14.00. Ring på tlf. 98 98 98 98
Kundecentre er åbne på hverdage: Mandag – torsdag kl. 10.00 – 16.00 og fredag kl. 10.00 – 14.00. Ring på tlf. 98 98 98 98 for at aftale et fysisk kundemøde.
Du finder betingelser og faktaark for dine forsikringsprodukter på Min side.
Via Min side kan du selv ændre dine kontaktinformationer. Du er også velkommen til at kontakte kundeservice.
Det er vigtigt, at dine forsikringer tilpasses, hvis dit liv ændrer sig. Vi vil altid gerne lave en forsikringsgennemgang med dig, så du har den forsikringsløsning, der passer præcist til dig. Venligst kontakt kundeservice, så finder vi et tidspunkt sammen.
Du kan få 15% i rabat, hvis du har kombineret din indboforsikring med 2 af disse forsikringer: Husforsikring - Sommerhusforsikring - Ulykkesforsikring - Bilforsikring - Motorcykelforsikring.
Som kunde får du adgang til et helt kundeunivers af fordele og rabatter. Få et overblik her.
Med e-Boks har du dine dokumenter samlet ét sted med nem og hurtig adgang. Med tiden lægger vi flere og flere dokumenter i e-Boks, og dermed får du både hurtigere informationer samt mindre papir fra os. Det er både godt for dig og mig og miljøet.
Sådan tilmelder du Sønderjysk Forsikring til din e-Boks:
Du tilmelder dig samtidig med, at du bestiller dine forsikringer. Du kan også tilmelde dig via din bank eller via din netbank.
Få et overblik over betaling, afgifter og gebyrer her.
Når du rejser på bilferie, skal du kunne dokumentere, at du kører i din egen bil, at den er ansvarsforsikret, og at du har ret til autohjælp.
Se mere om hvordan du er dækket via stormflodsordningen her
Vi har samlet en lang række gode råd til, hvad du selv kan gøre for at forebygge eller undgå skader og ulykker. Dem finder du her.
Har du fået en løsøreskade, som er dækket af din indboforsikring, vil du få din erstatning udbetalt via Scalepoint. Læs mere.
Udfyld formularen og få et gratis uforpligtende forsikringstjek. Vi hjælper med at sammensætte dine forsikringer, så de passer til dig og dit liv.
Hos Sønderjysk Forsikring passer vi godt på dine oplysninger. Se hvordan vi bruger dine oplysninger her
Hvis du har en ferierejseforsikring, er det en god ide at tage ferierejsekortet med på ferien.
Du kan printe ferierejsekortet her: PRINT SELV – REJSEKORT. Det eneste, du skal, er at notere dit policenummer, så har du de nødvendige informationer ved hånden, hvis uheldet er ude.
Det grønne kort er dit bevis på, at din bil er ansvarsforsikret. Nogle lande kræver, at du har det grønne kort med på ferien. Se hvilke lande her.
Det grønne kort kan rekvireres hos kundeservice.
Hvis du har tilkøbt autohjælp, kan du få hjælp ved SOS Dansk Autohjælp døgnet rundt.
Det er ikke længere nødvendigt at få tilsendt et autohjælpskort. I stedet kan du benytte vejhjælp-app’en eller selv printe dit autohjælp-kort.
Med en medicinsk forhåndsvurdering får du styr på, om og hvordan din rejseforsikring dækker, hvis du har sygdom inden afrejse.
Som kronisk syg, behøver du kun en medicinsk forhåndsvurdering, hvis du har fået ændret i din medicin, eller hvis din sygdom har krævet ekstraordinære lægeundersøgelser inden for de seneste 2 måneder før din afrejse. Se mere om retningslinjerne og bestil direkte hos SOS International her.
Book et onlinemøde, når det passer dig bedst. På onlinemødet får du gennemgået dine forsikringsmuligheder ansigt til ansigt med en af vores dygtige rådgivere. For du skal have en skræddersyet forsikringsløsning efter dine behov.
Få informationer, forsikringspapirer og fakturaer samme dag, som vi sender dem ud – via e-Boks. Dermed er du altid på forkant med de vigtigste informationer, og har dine dokumenter fra os samlet ét sted. Samtidig gør vi sammen miljøet en tjeneste, når vi sparer på papiret.
Vi sidder altid klar ved telefonen til at vejlede dig.