Har du brug for akut hjælp?

Ring på tlf. 98 98 98 98

Ved en pludselig opstået skade, som kræver øjeblikkelig handling, har du brug for akut hjælp. Derfor har vi altid en taksator på vagt uden for åbningstiden, så du kan komme i kontakt med os, hvis uheldet er ude.

Vi er altid klar til at hjælpe dig – med det samme og døgnet rundt.

På nogle områder kan du ringe direkte til en af vores samarbejdspartnere og få den hjælp, du har brug for.

Er du kommet til skade på en udlandsferie?

Du kan få akut assistance hos SOS International alarmcentral ved at ringe til dem på tlf. 38 48 92 92. Dit danske team på Alarmcentralen er klar til at hjælpe dig hele døgnet, hele året.

Du kan også springe telefonkøen over og oprette din sag digitalt, så kontakter vi dig. (Fordelen er, at vi har alle relevante informationer på forhånd og kan dermed forberede opkaldet til dig).

Ring til SOS International Opret sag digitalt

Har du brug for vejhjælp i Danmark?

Hvis du er i Danmark og har tegnet autohjælp, skal du kontakte SOS Dansk Autohjælp på tlf. 70 10 80 90 eller via Vejhjælp-appen. SOS Dansk Autohjælp står klar til at hjælpe døgnet rundt.

Ring til SOS Dansk Autohjælp Gå til Vejhjælp

Har du brug for vejhjælp i Udlandet?

Hvis du er i udlandet (og har tegnet en kaskoforsikring), kan du får hjælp af SOS International døgnet rundt på tlf. 70 10 50 52 eller via Rødt Kort-appen.

Ring til SOS International Gå til Rødt Kort

Anmeld en skade på din sundhedsforsikring

For at anmelde en skade skal du anmelde den direkte hos Dansk Sundhedssikring. Ring til Sundhedsteamet på tlf. 70 20 61 21.

Du kan også anmelde en skade online på ”Mit DSS” læs mere her.

OBS: Husk altid at kontakte Dansk Sundhedssikring, før du går i behandling.

Ring til Dansk Sundhedssikring

Har du været udsat for identitetstyveri?

Med en indboforsikring fra os har du adgang til både ID-sikring og Web-Clean-up. Få hjælp ved identitetstyveri døgnet rundt ved blot at ringe til os på tlf. 70 22 24 30.

Ring til os

Har du fået glasskader på din bil?

Hvis du fået en glasskade, og har du en kaskoforsikring på din bil, skal du anmelde skaden direkte hos vores samarbejdspartner Dansk Bilglas, som samtidig ordner alt papirarbejdet. Bemærk, at der er en selvrisiko ved rudeudskiftning.

Kontakt Dansk Bilglas

Gode råd når skaden er sket

Når skaden er sket, er her 4 råd, som er vigtige at følge: 

  • Sørg for at begrænse skadens omfang så meget som muligt.
  • Sæt først reparationen i gang, når du har fået grønt lys fra Sønderjysk Forsikring.
  • Lad være med at fjerne eller smide beskadigede ting væk. Tag eventuelt nogle fotografier af skaden, hvis udbedring ikke kan vente til taksators besigtigelse.
  • Lad være med at anerkende en eventuel erstatningspligt, men overlad dette til Sønderjysk Forsikrings eksperter.

Har du brug
for hjælp?

Vi sidder altid klar ved telefonen til at vejlede dig.

Ring til os

98 98 98 98

Eller log ind på Min side

Log på Min side